Monday, January 23, 2012

CNY

happy chinese new year pd sesape yg sambut CNY! harap2 tahun naga air dpt beri rahmat & byk2 rezeki pada korang. aku harap hidup aku pon camtu. angkat tangan tlg doakan utk aku ramai2! thanx! amin..
cuti raya cine semua highway jem! dari kl ke pd 3-4 jam. cam balik penang. kat nilai je da jem teruk. tp nak holiday punye pasal aku sabarkan aje. holiday kat glory beach resort. mlm BBQ. ape lg nak buat kalau kat tepi pantai. mandi mandi n mandi sepuasnye.
cume anak2 kecil yg aku tgk happy sgt2 sbb dpt berlari sepuasnye. tak terkecuali anak aku Muhammad Zharif Aqasha yg sgt2 aku syg. happy tgk dia happy. hati ayah mane yg xhappy tgk anak senyum sampai ke telinga. bahagia sungguh tgk dia berlari, lompat2, mandi swimming pool & berjumpa kwn2 baru kat situ.
da jadi tanggungjwb aku sebagai ketua keluarga utk bahagiakan isteri & anak. ops! lupe nak bgtau korang sume yg isteri aku tgh pregnant anak kedua. happy sgt2! bukan berharap sgt tp jika Allah SWT izinkan kurniakanla kami baby girl. Almighty... i hope u hear my wish.
makin ramai anak makin ceriakan? aku harap yg maha Esa melindungi keluargaku & permudahkan rezeki kami.. amin! Thanx Allah SWT. sehingga berjumpa lagi.. insyaAllah (^_^)

No comments:

Post a Comment