Sunday, January 29, 2012

cerita ujung minggu

jumaat mlm je free aku kene bising ngan wife aku sbb tak ingat nak balik. mane taknye main badminton kat opis sampai kul 10. dr ptg membawa ke mlm cam la esok ade game. sejak2 perut da macam org pregnant ni mulala sibuk nak kecikkan perut. aku rase badminton je yg aku bleh pegi kot. nak main bola? harapan la.. dgn perut camnie nak maen bola? alamat merangkak aku kat padang mintak nyawa. HAHA! da xlarat aku nak lari laju2. angin da tade. baek main badminton. sejak2 chong wei asyik menang ni semangat kesukanan aku lain macam. abis sume kengkawan aku ajak join. duit abis tape yg penting dtg court bergaye. sume nak baru. main xseberape pon.. lol!

kadang2 office hour tak abis lg kepala sibuk da pikir nak main badminton. nampak tak dia punye gian camne. lain macam betul.. ade skit2 cam drug addict. HAHA!

mlm minggu? tade yg best selain bwk family gi mkn sambil jln2 kat town. ape yg ade kat town pon aku da xpaham. sblum kawin rase sonok je duk kat town lelame tp skang nak berenti kat dataran pon aku da tak bernafsu. ape maksudnye tu? diri da makin tua memang camnie. sume da busan. huhu! life change! cewah!

esok nak keje. so tayah bebel panjang2. continue later... (^_^)

No comments:

Post a Comment