Wednesday, February 11, 2009

tag by elva

Thursday 11 February 2009

The rule:

Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must
choose a picture in the first page of results, and post it as your answer.

The Age Of The Coming Birthday
27? da tua da! isk!
The Place i would like to visit
kalau ade rezeki aku nak pegi tempat nie!

The Favourite Place
aku minat nyanyi! hik hik hik!
The Favourite Food
udang goreng tepung the great!

The Favourite Things
aku sayang sgt hp ni da cam nyawa aku!

My Nickname
not fuck but F.e.r.k

Name of My Love
my wife : Zilfalila bt Razali
My Hobby
aku suka lepak kedai makan sambil mengumpat! :)

My Bad Habit
hobi aku dari kecik! hehe!

My Wishlist
i wish i have a cute babies!!!

2 comments:

  1. alolololo.....
    budak wishlist tu cam nk cobettt...jek pipi dia

    ReplyDelete
  2. mengaku dah tua pakcik ni...
    igtkan tak sedar diri

    ReplyDelete